Кількість
|
Вартість
|
||
|
Система запуску EASY START - використовується автоматично для полегшеного запуску генератора.
Альтернатор - усі генератори Hyundai комплектуються тільки синхронними альтернаторами з мідною обмоткою. Обмотка з міді не перегрівається, витримує більші навантаження у порівнянні з іншими матеріалами, володіє відмінною струмовіддачею. Виготовляються на автоматичній лінії, що унеможливлює присутність дефектів пов’язаних з людським фактором, також застосовано поліпшене укладання проводів з додатковою фіксацією обмоток.
AVR (автоматичний регулятор напруги) - виготовлена серійно, встановлені конденсатори підвищеної ємності та герметично заповнена компаундом для захисту від зовнішнього середовища.
ATS - сучасна вмонтована автоматика контролює момент припинення централізованого електропостачання, самостійно заводить генератор та переводить споживання електроенергії від генератора. Коли основне енергопостачання буде відновлено, мікропроцесор автоматично перемикає споживання електроенергії на централізоване енергопостачання і зупиняє бензиновий генератор. Завдяки вмонтованому імпульсному зарядному пристрою, акумулятор бензогенератора завжди буде підтримуватись в зарядженому стані, тим самим буде гарантувати надійний та своєчасний запуск генератора.
Фірмова, посилена сталева рама 32 мм - генератори 50-серії надійно захищені міцною металевою рамою з порошковим фарбуванням яка захищає від зовнішніх дій та також унеможливлює вплив вібрації на усі компоненти генератора, у тому числі при максимальному навантаженні. Зменшення вібраційного навантаження гарантується також за рахунок всієї антивібраційної системи, у тому числі за рахунок подвійних амортизаційних подушок.
Місткий, сталевий бензобак - резервуар для бензину виготовлений з високоміцного металу. Він вміщує 25 літрів пального, а цього досить для 14 годин генерування електричної енергії при середньому навантаженні.
Фірмовий двигун зі збільшеним моторесурсом:
- Окрім стандартного маслорозбризкувача на шатунах, на двигунах даної серії вмонтований масляний насос, який за допомогою спроектованих масляних каналів гарантує примусове потрапляння мастила до усіх механізмів двигуна для зменшення тертя;
- Встановлений масляний фільтр, що забезпечує фільтрування мастила від небажаних елементів;
- Збільшені розміри впускного та випускного клапанів для швидкого заповнення та вивільнення камери згоряння, які полегшують роботу двигуна, що в свою чергу позитивно впливає на моторесурс;
- Унікальна конструкція клапанів та головки двигуна унеможливлює випадкове випадіння клапана, що в свою чергу могло б стати причиною руйнування двигуна (в разі випадіння клапана можуть бути пошкоджені такі запчастини як шатун, поршень, блок двигуна, головка блока, та ін.);
- Зміцнені та збільшені коромисла клапанів також гарантують надійну та довговічну роботу двигуна.
Все це забезпечує подовжений моторесурс двигунів даної серії, у тому числі за рахунок зменшення його робочої температури та захищає від перегріву двигуна.
Характеристики:
Потужність - максимальна /номінальна, кВт 8/7,5
Напруга, В380
Маса, кг 94
Розетки1*16А, 1*32А /1*32А
Коефіцієнт потужності, cosφ0,8
Максимальний струм виведення 12 В, А8,3
ДисплейВольтметр, лічильник мотогодин
Ємність паливного баку, л25
Модель двигунаIC 460
Тип двигунаБензиновий, 4-х тактний
Вихідна потужність двигуна, к. с.17
Рівень шуму на відстані 7 м, дБ74
Транспортувальний набір (колеса та ручки)-
Габарити (ДхШхВ), см77,0х56,0х61,0
Гарантія - 24 місяці